Världens Bästa Vän!

Jag såg en klänning på Madonna for HM-hysterin som jag verkligen ville ha! Men storleken som jag fick tag i den i, var alldeles för stor och eftersom jag hoppas på att gå ner lite i vikt inför sommaren (okej, inte i dag dock, den har i princip bestått av kakor...)så satsade jag inte på den. Berättade om den för min bästa vän, hon skulle till HM dagen efter, när jag satt fast i skolan hela dagen. Då fanns den bara i för små storlekar. Så jag gav upp om den.

Så, i dag när jag satt och skrev på min tenta (ehum, erkänner - kollade på Naruto), så knackade det på dörren. utanför som min kära vän - och med sig hade hon min eftertraktade klänning i rätt storlek!!! Hon hade tagit en sväng ner på stan under dagen och hittat den åt mig!!!! Jag bara skrek! Så omtänksamt av henne!! Hon fick massor av kramar och glada tillrop från mig! Tänk att hon fixade den åt mig, för min skull!!


...tänk att man kan bli så glad för en klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0