Sol, champagne och rosévin!

Det har varit varmt i dag! Soligt och fint och äntligen känns det som om jag har varit lite ledig. Visserligen är jag inte det,har inte petat alls på uppsatsen sen i måndags, men jag kan ju alltid låtsas när jag är ute och prommenerar i solen!! Och i kväll skall det firas! Vad exakt som skall firas är lite oklart, men solen, att det snart är sommar och att många snart är färdiga med sina uppsatser låter som riktigt bra idéer!!

Det blir med champagne....

image112

....och rosévin!!
image113

Sen skall vi grilla lite och sedan blir det ut och dansa!!
Jäklans, det var länge jag kunde släppa loss ordentlgit! Jag fasar redan för morgondagens huvudvärk.... jaja, jag är ju i alla fall förberedd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0