Vill inte!

Borde verkligen plugga nu. VERKLIGEN!

...men det enda jag verkligen vill gära är att surfa en massa yaoi och lyssna på Amy Winehouse alternativt Anthony and the Johnsons. Hela natten. Inget annat. Och jag vill definitivt inte gå på det där mötet i morgonbitti. Jag vill inte ringa gyn och beställa tid för cellprovtagning som jag har skjutit upp i nästan tre månader (tänk om det gör ont?! tänk om de hittar något läskigt?!). Jag vill inte jobba i morgon. Jag är inte ens säker på att jag vill ta ut min examen just nu. Det skulle vara trevligt och sitta på en uteservering någonstans och dricka iskallt vin, samt titta på körsbärsblommorna som slagit ut.

Någon som känner till ett sådant jobb?!

image88

Bloggtoppen.se 

Bilden kommer från Muri

Kommentarer
Postat av: Anna!

Jamen eller hur! Okej att man är orolig för att man ska missa ibland, men säger dom det i högtalarna och omman vart lite smart o kollat opp vad hållplatsen innan heter så är det inte så svårt att komma rätt trots allt. Hmm..

För övrigt jobbet du eftersträvar är inte "krogrecensent" på någon tidning då?? =P Då måste man ju verkligen ta sig tid att känna på atmosfären på varje ställe i hela stan=)

2007-05-09 @ 15:12:53
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Camilla

Svar: Jepp, det är sant!

2007-05-09 @ 19:50:16
URL: http://cammomilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0