Bun-O-Vision!

Alltså. Jag borde plugga, min tidsrymd inför tentan på fredag är ständigt minskande  - and I couldn't care less... I alla fall är det så det känns, men jag väntar bara på att den stora panikan skall rulla in. Den kommer, det gör den alltid!

Om jag inte borde plugga till tentan så borde jag skriva på min uppsats. *lalala*

Om jag inte pluggar för tentan eller skriver på minn uppsats så borde jag sova - hela kroppen skriker efter sömn just nu, trots att jag har hållit hårdare på sovandet under den sista tiden än vad ajg brukar göra (jag vet, det är ett tecken på att jag har blivit gammal och gaggig!)

Gör jag något av ovanstående saker? Neeeej, varför det? Varför göra det man borde?!

Istället sitter jag fastklistrad vid Angry Ailen Productions. Och deras Bun-O-Visions!! Genialt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0