Okay, I'm an oooold fart....

Okej, jag bestämde mig för att skita i om mina kusiner fick ser "hej-jag-är-full-som-ett-ägg"-bilderna och gav dem obegränsad tillgång till mina bilder....

Alltså, det är jag som är en gammal stofil, kan jag ju bara säga....Jag glömmer hela tiden bort att "ungdommar" är bra mycket bättre på att nätverka än vad jag är! Bevisligen! ...och mycket bättre på att ta en massa foto, också! Shit, jag bara väntade på att det skulle komma något som skulle platsa i typ "Girls gone Wild" och det var fanimej inte långt ifrån....Oh, Goood, I'm an OLD fart!

Okej, de kan väl max tycka att jag ser lite sliten och skabbig ut på bilderna, men mycket mer än så kan de inte säga....

Jag tror att jag skall ta och konservera mig lite till, minsann....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0