Soft weekend!

Min helg var riktigt laaaat! Åkte till en kompis i Stockholm över helgen. Det var bara bio, god mat, shopping och i lördags -> utgång med tjejerna! Vi laddade med champagnedrinkar och snacks! Fy faan vad skönt! Det har varit en superhelg, även om mina fötter var nära på att gå av i lördags kväll - jag hade på mig tjusiga högklackade sandaletter som jag tidigare aldrig haft minsta problem med. I lördags stapplade jag runt som en skadeskjuten kråka inne på dansgolvet, men som tur var så var det så fullproppat att typ ingen märkte det, alla skuffades ju hit och dit. det gjorde så satans ont att på hemvägen tog jag av mig dem och gick barfota tills en kompis erbjöd sig att byta skor med mig!

Jag fick dessutom orentligt med energi fårn helgen - det kommande veckorna är hetsiga och fullproppade och i går hade jag ett riktigt hevetesschema, men min nya energireserv tog mig igenom den så lätt att jag faktiskt blir förvånad! Det enda som jag inte prioriterar just nu är är min uppsats och mina studier! *lalalala*

Dessutom har det snabbt blivit riktigt kallt - i natt blev jag tvungen att plocka fram extrafilten och det hade jag inte tänkt göra före början av oktober.... Jajaj, nu har jag i alla fall en kopp rykande te framför mig och det gör ju faktiskt kvällen lite roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0