Krossat nagellack...

Vaknade i morse och katten hade vallt ner nagellacken pa golvet. Ingen fara pa taket! Om det nu inte hade varit som sa att en flaska hade gatt sonder och blivit lekt med (vad tankte katten pa? det luktar illa och hon drar runt det pa halva golvet?!) sa det lag guldnagellack over halva golvet. OCH pa min mobiltelefon. Den ligger nu hemma och torkar. Jakla skit.

 

Snart skall jag aka bort ett tag, och tjejen som skall vara kattvakt har hur mycket nagellack som helst, precis som jag. Staendes pa ett bord i sovrummet, precis som jag. Och hon har kaklat golv, precis som jag. Hur fasiken skall jag lagga fram det har lite snyggt sa att hon inte avsager sig uppdraget, alternativt stryper katten?!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0