Konstigt?

Min MD ar lite konstig ibland. Inget fel med det, vem fan ar inte det?

 

MEN...

 

Nar han skall gora en makeover av sitt kontor for forsta gangen pa 10 ar sa tanker han inte ens tanken att specialbestalla mobler fran nagon av de fan-ta-stiska trasindare som gor underbara tramobler (jag dreglar bara jag kliver in i butiken, hade jag ahft pengar sa skulle hela mitt hus vara i dens tilen) har i staden, istallet specialbestaller han mobler fran Kina.

 

 

Kontoret ser ut som nagot som overvintrade fran nagon macho maffiaboss pa 70-talet och INTE pa ett bra satt. Jag fasar for forsta gangen jag kommer ha mote med honom pa hans kontor och da kommer att bli tvungen att saga nagot om den nya stilen...

 

Tyst min mun sa far du socker....

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0