Jag blir så trött...

...när någon ringer tio minuter EFTER avtalad tid och berättar att de "sitter fast i bilkö", fast man kan höra i bakgrunden att personen i fråga inte alls gör det.

 

Jag blir ännu tröttare eftersom jag inför jsut det här mötet specifikt förklarade att tiden var viktig eftersom min chef gärna vill vara med och han har ett plan att passa på eftermiddagen. Ergo, tiden var VIKTIG.

 

Och så blir jag supertrött när personen ifråga säger 'jag kommer om tio minuter'och det går en halvtimme och de har fortfarande inte dykt upp. Och ringer inte.

 

Det här mötet handlar bara om cirka 40,000 USD, men det kanske inte är så viktigt.

Jag kanske skall ringa någon annan. Någon som kommer i tid....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0