Jag är här!

Jag har bara inte bloggat pa valdigt lange. Eftersom det har framst ar en argblogg sa blir det inte sa mycket under andra halvan av december och om jag har tur, fram till slutet av februari. Om jag har tur, alltsa.

 

For fran och med andra halvan av december sa sitter jag fast i julefrid och nyarsvims och det smittade av sig pa den extrema energikick som jag drabbas av varje ar i januari/februari. Sa jag brukar itne bli sa arg under de manaderna, jg brukar vara for lugn och harmonisk for det, vilket ju ar ganska trevligt, med tanke pa att jag brukar vara arg i alla fall en gang i veckan annars.

 

Sa just nu njuter jag. Men jag oroar mig inte, jag vet att allt kommer att vara back to normal inom kort!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0